Daisypath Anniversary tickers

Followers

TEKAN DISINI.:.

Monday, June 28, 2010

CuTi SeM DaH HaMpiR pEnGhUjUnGnYee..

☺☺☺BERMULALAH KEHIDUPAN SEBAGAI SEORANG PELAJAR ♥♥♥



Cuti sem pun nak abis dah... result x kuar lagi... Takut nyer lah... harap2 result gempak lah sem nie... Ssekejap jer masa yang berlalu... Rasa br cm semalam cuti.... hehehe ( gelak ngada2)dah bagi cuti lama x puas2 lagi ker cik FARHANA Aku bukan apa nak buka sem nie cm2 akan terjadi... Lebih2 lagi hostel pun dh makin bertanbah penghuninya... emm... dah takdir kot. Xpe2 nie sem last aku n sem last aku duk hstl... lepas nie selamat tinggal hstl... Selama setahun lebih aku duk bilik 2...Cm2 terjadi... klu diigatkan balik mmg kelakar... ad yang sedih... gembira... kecewa... tertekan n sebagai2nyer lah... kenangan semua 2...

Apa yang aku harapkan sem nie sem yang best bagi aku.. Semoga Tercatat kenangan yang terindah... yang mungkin akau x kan lupakan...2 all dak Dmi sem 4... MuLA lah ngan azam baru untuk sem yang baru ini... Sama2 lah kita berjuang n bersaing dengan cara yang sihat. Insyallah...

No comments:

Post a Comment