Daisypath Anniversary tickers

Followers

TEKAN DISINI.:.

Thursday, December 23, 2010

SmS

Hati berdebar2 jer,
cm x per caya kan,
adakah ak bermimpi..
sesiapa tolong tampar aku????
hehehe...
bukan mimpi FARHANA...
Tapi kenyataan...
x sangka btl kan...
mekasih wak...
coz sudi mesej ngan saya
walaupun sekejap,
i still happy...
wak walaupun kita dah x bersama,,,
saya masih memerlukan awk...
mungkin kita akan bersama satu hari nanti,,,
i hope lah cam 2...
TO : En. Fizre @ Yie
saya harap apa y diperkatakan tadi awk fhm..
saya menanti keputusan awk...
mekasih awk...



awk pernah kata,
Cinta kita nie cm layang2...
awk ibarat kan diri awk layang2...
saya ingat lagi wak...
ad lagi mesej 2 saya simpan...
mesej 2 saya simpan coz untuk kita berdua jer...
wak saya minta maaf byk2...
saya Harap kita dapat jumpa satu hari nnt

No comments:

Post a Comment