Followers

TEKAN DISINI.:.

Thursday, May 12, 2011

.:. DONE... DONE... AND DONE....:.


Salam
mgkn n3 ahak lm dah kot
tanggal 6mei 2011
tamat lah latihan Industri aku
banyak bendayang aku dpt di sana
cm2 kenangan manis dan pahit yang aku lalui,
seronok pun ada
terima kasih nyer
coz sudi terima saya
Di pUsat Islam DAN Pembangunan Insan Kat UMP.
Jasa2 kalian semua akan dikenang
terima kasih sekali lagi hadiah
mmg suka,tgu apa isi didalam nie nyer
hehehe
coming soon nyer...
sj nak wat kejutan kat korang2 nie
klu xnak ambik th,
aku x ksh pun
huhuhu
lepas abis pratikal kn wt report lak
emmm
pening2 but
still leh siapkan dalam ms sehari
hehehe
walaupun keadaan kesihatan yang agak2 xberapa sihat nie
akhirnyer siap jgk report akunie bnd2 penting kn bwk 18hb nie
dua2 report dh siap
n
yang bersampul 2 dipanggil borang oren.
dalam borang 2, penilaian sepanjang aku menjalani latihan industri,
agak2 brp lah markah aku dpt nyer.
takut gler,
sbb borang oren 2 aku xleh tgk
harap2 aku lepas lah latihan pratikal
xsbr2 nak convo
lps 2leh cr kerja y gaji besar skt
hahaha
(tamak punyer org)
terima kasih sekali lagi semua
staff2 PIMPIN
hanya ucapan terima kasih sahaja yang dapat
diungkap.
berbunga2 lak ayat..
oklah smpai sini jer nak crt
tgk lak klu rajin ada lah n3 br nyer
ok
assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment