Daisypath Anniversary tickers

Followers

TEKAN DISINI.:.

Sunday, May 1, 2011

.:. TERUS MENANTI.:.

Salam,
tb2 mlm nie cm penat gler
mn x nyer,
hr nie 2 kenduri aku g,
hr nie lah dpt jmp mmbr2 aku
mmg lm gler x jmp,
wei rindu sm korang
hahaha
sebenarnyer nak cerita psl lain nie
hehehe
sj jer intro kasi gempak skt
sebenarnya aku rindu sm i2 En. FIZREE
dia sibuk lak minggu nie,
mmg susah lah nak mesej dia,
emmm sabar jer lah
Bila lah kita akan bertemu lagi?
Dulu Aku blh bersabar kenapa sekarang xleh??
farhana2, jgn cr psl>>>
bertahun2 leh tgu,
bln sekarag 2,3 hari dah resah gelisah,
nie br permulaan farhana,
emmm...
dh xdpt diungkap dengan kata2
AWAK, AWAK TAHU TAK SYA RINDU AWK
Ayat skema btl,
malam2 nie pun nak jiwang
nie lah orang y aku rindu..
huhuhu,
y baju putih 2 tau,
y baju hitam 2 orang punyer
tetteet..tetttett..
Jangan marah pada sesiapa yang berkenaan..'heheheNie lah muka seorag perindu,
hahaha
lawak btl,
sj jer,
x berkaitan lgsg
saja nie jer kot.
JOm LAYAN JANGAN TIDUR LAGI
DI TV3>>>

No comments:

Post a Comment