Daisypath Anniversary tickers

Followers

TEKAN DISINI.:.

Wednesday, February 16, 2011

.:.Sebulan Telah Berlalu.:.

Hari nie genap lah sebulan aku pratikal... emm
cam2 dah jadi selama sebulan nie...
pengalaman mengajar aku erti kehidup..
(cam pernah jer dgr ayat nie)...
Rasa cam dah lm dah pratikal...
xsbr2 nak konvo nie...
lepas nie leh mula ngan hidup baru sebagai seorang ya
ng dewasa...
huhuhu...
Lepas nie cam2 dugaan lah yang melanda...
Ada manis, pahit, tawa, kelat... n sebagai nyer lah...
Aku harap perjalanan hidup nie diredhai ALLAH...
Apa cer kawan2 ku yang tengah pratikal sekarang...
masing2 busy sangat2 nyer..
Rindu sama KAK YANI n SUE..
Nie kami bertiga...
susah senang kami bersama...
Aku rindu sama kamu...
huhuhu...
p/s : yang lain tetap kawan baik aku...susah senang kita bersama... yang lain jangan ambil hati, aku sayang korang
: Lebih2 lagi member2 aku time sek dl SKP ngan SMKP nak sebut nama banyak sangat... aku pun rindu korang
: member iic dl,walau kejap jer kita bersama tp kenangan 2 tetap ad,aku minta maaf nyer klu2 aku ada wat salah ngan korang... :-)

No comments:

Post a Comment