Followers

TEKAN DISINI.:.

Tuesday, February 22, 2011

.:. Some1 SpEciaL .:.

Semua dah beres,,,
Jadi leh lah mengupdate blog
(btl ker ayat 2)
ok kita lupakan
n3 kali nie tentang
seseorang yang teristimewa...
huhuhu
sp kah gerangan dia 2...
mesti smu igt org kan...
(anggapan mu salah belaka)
s1 special 2 ialah tuttutut...
Baru semalam jumpa dia
aku panggil si cik blue kot
(pelik nm 2 but aku suka)
masih tertanyer2 sp kah dia cuba lihat dia bawah nyer

ini lah dia..
terkejut kan hahaha...
bkn org tapi kereta...
ini lah kereta idaman aku...
Dulu aku x heran pun kerata ini...
tp bl aku tgk roadshow kat kuantan
(bila erk,lupa dh rs 2009 kot)
ap2 jer lah...
aku terus terpikat ngan dia..
(cm bercinta lak)
tp ap kan daya kami berdua xde jodoh...
hahahaha...
xpe2 ad rezeki 2 leh lah kita khawin???
bkn khawin tp aku beli dia...
Bila nyer???
biar takdir menentukan....
(Jiwang lah pulak)
Aku xsbr2 nak cr kj nie...
nak beli si dia nie...
klu aku beli...
aku nak yang warna purple violet...
coz aku sk warna purple...
memang 2 lah idaman aku...
ad sesiapa nak bg aku hadiah kereta sebiji kat aku???
klu ad bg th aku nyer....
(sp entah nak bg 2?)
perasan lebih...
BILA LAH DAPAT AKU MEMILIKI NYER???
TUNGGU n LIHAT


No comments:

Post a Comment