Followers

TEKAN DISINI.:.

Saturday, March 19, 2011

.:. air OH air.:.

salam,
hujan2 nie sedaphttp://www.smileycodes.info jer,
tapi ap kan daya hajat 2 terpaksa dilupakan,
bukan apa hr nie tempat aku xde air,
mmg agak2http://www.smileycodes.info jgk lah,
dah lah hr nie bangun lambat,
(lambat ker leh tahan lah)
bukan apa bila xde air,
cm benda leh tertangguh,
emm sabar jer lah,
tempat aku nie mmg lah asal hr cuti jer mst air xde,
kadang2 ad, tp air nyer kecik jer,
nakhttp://www.smileycodes.info pun ssh,
(faham2 sendiri lah nyer)
Jadi ap nak wat hujung minggu nie,
dengan keadaan xde air,
cepat2 lah JBA bela paip yang bocor nie nyer,
supaya hr ct hujung minggu ku x terganggu
dah x th nak menulis ap,
ok sampai disi sj nyer,
p/s dari pihak penaja : Jangan bazir kan air nyer (hehehehe)





2 comments:

  1. hahaha...nasib kat situh xde sungai....klau x..ana pg mandi sungai jer...

    ReplyDelete
  2. btl kak yun kat sn xde g, klu ad sg dh lm terjun, kat sn longkang besar ad lah..hehehe

    ReplyDelete