Followers

TEKAN DISINI.:.

Friday, March 18, 2011

.:. Kenangan lama satu Ketika dulu.:.

salam...
tiba 2 jer akuteringat kenangan lama,
nak kata lama x lah sgt nyer,
nie kisahhttp://www.smileycodes.info
yelah, time 2 ramai y couple satu kolej,
seronok ker http://www.smileycodes.info
bkn ap aku xde pengalaman semua nie, br2 nak mencuba,
hahaha,
(gurauan semata-mata nyer)
ENTAH LAH,
klu itu takdir nyer nak wat cm mn kan,
klu bukan sekarang
mungkin lepas2 nie. sbr jer lah,
Cik Farhana sabar nyer,
Itu 'orang' mau smbg bljr dl lah
ngangan http://www.smileycodes.infolah ko
xepalah nak wat cm mn,
aku still anggap dia kawan, sm lah dia kan,
tp cm mn nak mula dl erk,,,
klu kawan2 aku mesti kn gelak punyer,
yelah dulu malu2,
asl jumpa je ad lah kena mengena kami berdua nyer,
aku harap masin lah mulut diorg 2 hahaha
gatai nyer...
http://www.smileycodes.info
aku harap dia x bc n3 nie,
klu x ml aku nnt hahaha,
aku tunggu ms y sesuai dl lah,
klu ad adlah, klu xde nak wat cm mn???
kawan2 doakan nyer,
lebih2 lg kak yani ngan sue,
diorg jer th
ad lg seorg th but, x leh bg th,
aku rs klu sebut jer nm dia,
mmg pecah rahsia aku,
sbb mereka berdua 2 pun rapat jgk kan,
jd biar lah rahsia
http://www.smileycodes.info
p/s : kepada yang berkenaan sy minta maaf nyer (hehehe)

No comments:

Post a Comment