Followers

TEKAN DISINI.:.

Thursday, March 24, 2011

.:. Kejadian Di Waktu Senja.:.

http://www.smileycodes.info
Salam,
n3 panas2 nie,
kejadiaan br terjadi,
nie lah dak2 zaman skrg
(lbh krg lah aku dl)
tp x lah seteruk 2 sekali,
kecik2 dh pandai gaduh,
dh besar nak jd ap
(fikir2 lah adik2 ku sekalian)
bukan apa
org sbk2 g masjid,
diorg sbk2 nak gdh2
aku pun x th lah ap
mslh diorg nie
br kenal dunia
dh pandai dah nak fight2 nie
(bg sdp sikit ayat)
dh lah dpn umah aku lak 2 nak gdh,
g lah jauh2 skt, buat sakit mata jer
sebaik xde polis datang
klu x abis lah korag,
bt malu jer ngan pakcik2 nak g masjid
ap nak jd lah dak2 nie.
sabar jer lah,
last2 semua balik,
aku pun x fhm lah,
ap mslh diorg
dh lah dak2 sek aku dl
eeeeee( buat malu jer)
http://www.smileycodes.infonie gambar yang smpt snap,
klu korg tgk cm org nak g haji,
ramai giler,
gambar nie sj aku blur kan
sj kang x psl2 nnt kn,
Jadi beringat2 lah nyer,
adik2 jangan mengikutperasaan sgt,
nnt menyesal nnt
http://www.smileycodes.info



No comments:

Post a Comment