Daisypath Anniversary tickers

Followers

TEKAN DISINI.:.

Wednesday, April 13, 2011

.:. 1H1B THE FACEBLOG.:.

Salam, rs cm srnk jer bc entry 1hari 1 blog,
bila aku tgk blogger2 join nie,
aku cm berkenan jer dihati
tangan menaip untuk join,
Jadi bermulalah disini
-
-
-

.:. NAMA .:.
Nama yang diberi oleh kedua orang tuaku ialah 'FARHANA BINTI MUSTAFFA'
(nama penuh bagi nie tp leh panggil ana)

.:. nAMA bLOG .:.
Angelpurple3006 (leh klik kat sn)
kenapa aku pilih nama nie,
meh sini aku crt,
bermula nyer disini,
first sekali mmg aku gila skt ngan warna purple,
jadi ad mmbr aku cadangankan tambah jer angel kat depan
Angel kan bidadari
jadi ibaratkan blog nie bidadari ungu punyer lah
n
dilahirkan pada 30hb.06.----
jadi tercetusnyer idea untuk nm blog aku

.:. tENTANG bLOG.:.
blog aku ni simple jer,
tapi yang penting mesti warna purple
sama x ngan warna faceblog
kita serupa, nie wat hr2 aku bk faceblog
hehehe...
dalam blog aku nie cm2 cerita ada
ada, suka, duka, manis, pahit, manis, kelat
n ap2 jerlah aku tulis kat sini,
ibaratkan blog aku nie BFF y kedua lah
tapi time rajin lah aku update blog
time mls smp seminggu aku x update blog
-tolong ingatkan aku nyer-

.:. tUJUAN bLOG .:.
firstly mmg suka2 coz blog nie aku wat ms aku g kursus BI
Setiap student wajib wat blog,
dikesempatan itu aku pun join lah wat
tujuan mula2 sekadar suka2
tp bila dh lm2 br aku aktif skt,
seronok dapat kawan baru, info2 terkini
sekarang aku beli barang pun on9 jer melalui blog,
senang kan???
guna jari pun boleh,
tahun 2009 start wat blog
hujung tahun 2010 br aktif blog kau nie
atas desakan seorg kakak ku ini
sila jenguk2 dia nyer disini.
jadi lepas itu bermulalah dunia blog aku
byk lg nak tulis, tp nnt x ckp lak space lam blog nie
hehehe..

.:. HARAPAN.:.
Cam guru sekolah nak bagi ucapan pulak
harapan aku semoga blog aku nie ad org y suka,
klu ad y x suka g lah jauh2 nyer,
aku ingin menambah kenalan walau dimana mereka berada
bukan apa untuk mengeratkan silaturrahim
n bertukar2 pandangan @ pendapat

.:. NASIHAT @ PESANAN.:.
aku pun br belajar jd cm mn nak bg nasihat nyer
emmm... ok lah
aku pun bukan bagus sangat nak menasihati antara satu sama lain,
jadi aku harap semua blogger2 nie
dapat memberi info yang berkesan,
jangan menjatuhkan antara satu sama lain
jangan lah terlalu sombong
kita sama manusia y selalu ad kesilapan

.:. rasa cm dh byk tulis, jadi saya berhenti sampai disini, sekiranyer,ada terkasar bahasa harap2 dimaafkan saya budak baru belajar, klu salah tolong tunjukkan.:.
.:.SEKIAN.:.





No comments:

Post a Comment