Followers

TEKAN DISINI.:.

Monday, April 11, 2011

.:. Cermin .:.

Salam
Hari nie mmg aku nak mrh sgt
coz ad org rs diri nyer terlalu bagus
klu aku ada dpn dia aku rasa nak cekik2 jer
nie marah mmg tahap kritikal nie
aku bkn ap klu bg th elok2 kan xpe
xlah aku rs nak mrh sgt
ko rs diri kau 2 bgs sgt.
hei kawan CERMIN dulu diri ko 2
aku bkn nak mengutuk kau ker benda
tp aku cm nak mengingatkan ko jer
jgn smp org lain pun x sk ko
bt ms nie mmg aku xnak ad kn mengena ngan ko,
supaya ko sedar ckt,
Org lain pu ada ht ngan perasaan jgk
jgn fikir diri sendiri ok
aku bkn nak menilai ko
tapi tolong lah berubah perangai ko
aku th ramai y x sk ko,,,
knp ko x fhm2 lg..
tgk besar gambar nie,
betapa aku mrh kat ko
ok FINE...
''Ya ALLAH tabahkan hatiku untuk menhadapi semua ini, engkau berikan petunjuk kepada sahabatku ini''.

No comments:

Post a Comment