Followers

TEKAN DISINI.:.

Sunday, April 10, 2011

.:. Khawin oh Khawin.:. PART 1

salam,
hr nie kj aku nak update blog jer
dh seminggu dh aku abaikan 'si dia' nie
spkah si dia 2,
huhuhu
mesti lah blog kesayangan aku nie,
mau tanyer,
kali nie n3 aku SILA TGK TAJUK DIATAS NYER
aku lah 2 khawin jgn terkejut nyer hehehe,
giler ap gatai bnr nak khawin,
bkn aku lah,,,
sepupu aku y khawin
tahniah kak iqa,
dh khawin dh,
y paling aku sk pelamin nyer
cb teka
warna kegemaran aku lah
PURPLE @ UNGU
hehehehe...
x mau crt panjang sila lihat dibawahnie antara gmbr y ad,
meh si aku explain,
nnt ad y ternganga lak tgk gmbr nie
xth ap2
  1. Yang ats sekali belah kr dh semestinyer pengantin kan tgk bj pun dh th. 2 lah sepupu aku yang perempuan 2 nmnya atiqah, aku panggil kak iqa.
  2. sebelah 2 lak kaum kerabat aku, 2 br separuh yang ad, klu ad semua mmg x muat pelamin 2,
  3. y bwh sblh kiri 2 abg ngah aku, naik pelamin kali kedua,huhuhu, jgn mrh nyer
  4. y bj merah 2 kak ipar kau ngan adik aku, aku pun xth diorg wat ap, lapar lg kot hahaha
  5. yang bwh belah kira 2, muka cm org kekenyangan 2, hehehe... itu lah aku penat sgt kot, 2 smp terduduk nyer
n gmbr akhir sekali nie skandal (makndak aku) br abg ngah aku kot, hehehe...
byk lg nie akan bersambung...hehehe...
part 2...

2 comments:

  1. wahh tahniah :D ingat dea nk kawen td hikhik

    ReplyDelete
  2. klu nak tgu sy mmg lmbt lg lah, colan pun blm ad lg..hehehe...

    ReplyDelete