Daisypath Anniversary tickers

Followers

TEKAN DISINI.:.

Wednesday, April 13, 2011

.:. Khawin oh khawin.:. PART 3



Salam semua,
apa y di janjikan
teleah ditunaikan,
aku nak smbg lg,
n3 pasal khawin
2,
cm aku lak y khawin
bukan apa saja nak sibuk2
nak tgu aku khawin mmg lambat lg lah
mls nak coloteh panjang sgt
sila lihat dibwh
-
-
-
-
-
-
-
Gambar lagi ka
n,
klu g kenduri xde gambar mmg tipu lah kan
jd cm2 gmbar aku ambik
sila sediakan telinga anda
sy nak terangkan satu2 gmbr nie
  1. gambar pertama 2 mak lang aku, dia xth aku ambik gambar cr nie,hehehe(jgn mrh mak lang nyer)
  2. sebelah 2 lak, y ramai2 atas pelamin 2, semua sepupu aku 2, yang msh kecik2, sepupu y besar2 bz time nie, btl ker? bantai jer lah.
  3. y bwh 2 bj sm 2 org kuat time kenduri khwin nie,
  4. dua awk awek nie ialah kakak aku ngan adik aku, seli teka nyer mn akak mn adik nyer???
  5. gambar y bwh nie anak buah aku, muka dia depan sekali, klu bak tgkp gambr mmg dia y dl, nnt aku wat n3 tng dia... tggu nyer
  6. n last sekali gambr nie time makn, smpai2 terus mkn, lpr lah katakan, jauh mai tau, dr kuantan..hehehe.. padahal kuantan ngan temerloh bkn jauh sgt hehehe
  7. dh abis dah gambr but ada lag satu
-
-
-
last nie mst lah gambar aku nak jgk msk...
hehehe
the end...

No comments:

Post a Comment