Followers

TEKAN DISINI.:.

Wednesday, April 13, 2011

.:."Peraduan : Masalah Sosial Di Tempat Saya dari FARISZ@AZ.Com" .:.


salam,aku tertarik dengan entry ini
sebab tempat aku memang ada masalah sosial sikit,
macam-macam ada, jadi aku nak join lah
sesiapa nak join leh klik sini Farisz@az.com.
Tarikh tutup sebelum 17 April nyer kawan2,
Mari sini adik2 kakak2 ibu2, mr dr crt sy,
maslah kat tempat aku nie nak kata serius x lah,
tapi nuat sakit mata jer memandang,
masalah nyer gejala hisap gam
hisap gam 2 kat depan umah aku lak 2
mmg bt skt hati jer,
umah aku dekat area kuantan
tp tempat perlu dirahsiakan,
apa nak jd lah budak2 zaman sekarang
kadang2 2 budak kecik2 jer br darjah 4 @ 5 dh hisap gam
musnah ms depan diorg
dr sp mereka belajar,
dr abang2 diorg lah,
kadang 2 klu korang tgk muka diorg x rupa org dh
selekeh lah, keje x tp duit xth diorg dapat mn?
bukan mak ayah lg y bg
dh besar kan,
Aku harap sangat2 agar ad pihak2 y tertentu
mengkaji semula tentang masalah ini.
ini saja crt y dpt aku tls...
SEKIAN...

No comments:

Post a Comment